Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden


Voorwaarden die gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Pedicure Praktijk van Zon
en een cliënt waarop Pedicure Praktijk van Zon deze voorwaarde van toepassing heeft verklaard. 


Wkkgz


Met ingang van 1 januari 2017 is de wet Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg, kortweg Wkkgz volledig van kracht. 

De wet geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandige beroepsbeoefenaren, zoals ZZP’ers. Het gaat hierbij om 
alle ZZP’ers die zorg verlenen via de Zorg- verzekeringswet en de wet Langdurige Zorg en ZZP’ers die cosmetische zorg aanbieden. 
Pedicure Praktijk van Zon is 'Wkkgz-proof'.

 

Wat is het doel van de Wkkgz?
De Wkkgz gaat over het aanbieden van goede zorg en de behandeling van klachten en geschillen. Doel van de Wkkgz is een transparante, laagdrempelige en oplossingsgerichte klachtenafhandeling met als uiteindelijk resultaat: verbetering van de kwaliteit van de zorg, door
van klachten te leren.

 

Voor ons als Pedicure / Medisch Pedicure betekent dit:

  • Het bieden van goede zorg
  • Beschikken over een kwaliteitssysteem.
  • Een meldcode voor het omgaan met signalen van huiselijk
    geweld en kindermishandeling.
  • Een systeem voor het veilig melden van een incident.
  • Verstrekken van informatie over de aangeboden zorg aan
    de cliënt op diens verzoek.
  • Op verzoek de cliënt te informeren over de rechten die uit
    deze wet voor haar/hem voortvloeien.
  • Een schriftelijke regeling voor de laagdrempelige opvang en afhandeling van klachten, deze regeling wordt onder de
    aandacht van cliënten gebracht.
  • Beschikken over een klachtfunctionaris.
  • Aangesloten bij een erkende geschillenregeling, inclusief
    de daaraan verbonden leveringsvoorwaarden.

 

Meer informatie over Wkkgz is te vinden op de
website van de
Rijksoverheid. 


klacht indienen zorgaanbieder De Geschillencommissie

Website; De Geschillencommissie

Pedicure Praktijk van Zon streeft naar een hoge mate van klanttevredenheid
waarmee wij klachten proberen te voorkomen. Als een client een klacht heeft over een behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk binnen 1 week (7 dagen) na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan Pedicure Praktijk van Zon.  


Wij hanteren een klachtenprocedure voor een goede afwikkeling. Lukt het niet om tot een oplossing te komen voor uw klacht, dan zal deze worden voorgelegd aan klachtenfunctionaris van ProVoet. Mocht de klacht hierna niet tot tevredenheid zijn opgelost 
dan kunt u contact zoeken bij 
De Geschillencommissie.  


Meer informatie in de Algemene Voorwaarden.

Share by: